Lou forùm: lo rétour dal rétour

L'éndrets réservat per parlar patoès
Avatar du membre
Rantanplan
Cadet
Cadet
Messages : 159
Enregistré le : 31 août 2004, 09:26
Localisation : Mountans(én fasso lou blairo)

Lou forùm: lo rétour dal rétour

Message non lu par Rantanplan »

Diou médamné , mais dé qué fa aquello puto dé Capial?
Un cop tampo lou Forùm, lou d'aprés lou durbissé, ma pénsi qué magagno quicon dé pas cathoulico.
Tout aquo es per sé fa dé publicitat o béléou es coumo los paysans amé laï vignos; quand tampo, toco dé subvéntiou y quand durbissé toco tabé :lol:
Membré permanént dé l'équipo tsuco-boundo.
Cargat dé comunicatioù y bras drets dal Blairo.
Répondre