ou soun passa lous viels!

L'éndrets réservat per parlar patoès
Avatar du membre
rigal jean-jacques
Benjamin
Benjamin
Messages : 145
Enregistré le : 13 sept. 2004, 16:07

ou soun passa lous viels!

Message non lu par rigal jean-jacques »

la munté en pro 2 es un boun sùjet per discuta un boussi
alaro ount soun passat lous viels del cantou!
Avatar du membre
henri
Site Admin
Messages : 2111
Enregistré le : 25 août 2004, 21:43
Localisation : GAILLAC
Contact :

Message non lu par henri »

Haro qu'aï un boussi dé téns ma pénsi qué cadrio tournar fa viouré aquélo rubrico ount sé parlo occitan !
Sièn passats à l"ouro dal proufessiounalismo et aco mé calcino : ba crézi qué voù damorar lou dernièr amator dal club ! Mé démandi sé debrio pas troubar un "sponsor" ou ta pla béléou anireï fa la quisto cado disaté à la sourtido de la messa. Soï pas pus coulio qué lous aotrés et sé rés sé passo mé voù métré én gréva dal sité et dal forum.
Nani, déscouni ! Daïssareï pas toubar lous tsucoboundos mès ma pénsi qué sé cadrio dérévélliar un bricou !
placide
Cadet
Cadet
Messages : 181
Enregistré le : 02 sept. 2004, 18:33

Message non lu par placide »

Tout aqueles martzans de resounoments soun anats se fa roustit la coudeno al soulel de la Mediterraneo.
Tournaro leou en pleino bourro mes tout cramat .
Lous tsucoboundos sou estourbitz mes pas encaro morts.
Avatar du membre
henri
Site Admin
Messages : 2111
Enregistré le : 25 août 2004, 21:43
Localisation : GAILLAC
Contact :

Message non lu par henri »

Soï rassurat ! Soun pas toutis partits : n'én damoro un ! Ount és passat lou blairot ? Vézi qué vén calqué cop sul forum més escriou pas tjamaï : ma pénsi qué la sio fénno y a panat lou clavièr dé l'ordinatur ! "Les vestiaires" déou ésse pla occupat amb la sasou qué sé préparo et lous aoutrés débou essé en vacanssos ou ta pla béléou troboun qué fa trop caoù pér sé métré daban l'ecran !
Avatar du membre
les vestiaires
Entraîneur
Entraîneur
Messages : 753
Enregistré le : 27 août 2004, 18:20

Message non lu par les vestiaires »

Macarel ei pas lésé,courri dé pertout per trouva un équipementier per aquels argagnols,cal coumanda tout acco é aro coumençan los entrainoments la semano que ben.
Diou mé damné qu'uno vido!!!!
Avatar du membre
Rantanplan
Cadet
Cadet
Messages : 159
Enregistré le : 31 août 2004, 09:26
Localisation : Mountans(én fasso lou blairo)

Message non lu par Rantanplan »

puto mes amé aquello calouun cal estré un moussi couillo per mestré lou naz déforé :( :!: .
Lou Capial s'én fouti, es climatisat dé pertout, la véituro y l oustal y tout aquo sponsorisat per lou directùr d un gran magasi dé Gailhac :roll:
Y lou blairo ma dits tabé qué l habio vu sourtit dé chez Yves Rocher brounzat coumo un talpou talomén qué semblabo cramat coumo uno merguez aquello oumo! :?
Quand al vestiaires , va trapat un cop dé souleilh sur la birouto tan fa la couillo dins aquel puto d outis qué ressemblo à uno piscino, va sé negat n y a pas per lounténs.
Aquello sécado proufito à un soul oumo : aquello puto dé lunestié qué fa pas qué véndré dé lunetos qué soun fabricat en Chino :!: un escandal!!! y lou typé aurio mémo réussit a véndre dé lunetos a Gilbert mountagné aquel escroc :!:
Membré permanént dé l'équipo tsuco-boundo.
Cargat dé comunicatioù y bras drets dal Blairo.
Avatar du membre
henri
Site Admin
Messages : 2111
Enregistré le : 25 août 2004, 21:43
Localisation : GAILLAC
Contact :

Message non lu par henri »

Aquii mou rantanplan qu'és tournat et aco mé fa pla dé plazé : tout lou moundé lou crézio mort ou ta pla béléou partit pla ménc deé Galhac... Figuro-té qué questiou climatisatiou as doublidat :
- lou liets climatisat nuèts et tjoun !
- l'ordinatur climatisat pér évitar las panos !
- pénsabi fa climatisar un parél dé bragos més la fénno a pas voulgut : préférèt fa climatisar un parél d'esclops !
Té disi pas : can dintros dins l'oustal té crézés dins un frigo. Y a can mèsmé quicon qué truco : can sourtissés té sémblo qué dintros dins lou four dal fornièr er tout lou moundé té pot séguir à la trasso amb la susor qué daïssos toumbar !!!
Avatar du membre
Rantanplan
Cadet
Cadet
Messages : 159
Enregistré le : 31 août 2004, 09:26
Localisation : Mountans(én fasso lou blairo)

Message non lu par Rantanplan »

mes diou médamné cal es qué pago tout aquo millo dious :?: :(
Amé la rétréto del enseignomént qué toco lou Capial, coumo fa lou typé :x per tou climatisa y en mémo téns n y a des vielhs coumo lou Blairo qué crébo dé la sécado y qué sé déshydraté coumplétomén :!: :!: :!:
Membré permanént dé l'équipo tsuco-boundo.
Cargat dé comunicatioù y bras drets dal Blairo.
Avatar du membre
henri
Site Admin
Messages : 2111
Enregistré le : 25 août 2004, 21:43
Localisation : GAILLAC
Contact :

Message non lu par henri »

Ou té vaou diré coussi aco sé fa : soi¨pagat al noumbré de lignos escritos sul forum ! Es pér aco qué lanssi plasso discussious ! Vézés rantanplan cado cop qué fas uno interventiou lou capial durbis lou tiradou et l'argén dintro dins la caïsso ! Et cal pago tout aco ? Mé soï arréngat amb Airbus Industrie : abén passat un accordi pér lou futur aéroport, las pistos couménçoun sur la coumuno dé Mountans pér s'acabar sur Rabastens ! Tu et lou blairot vous cadra déménatjar ou croumpar dé boulos Quiès !
Lou blairot déshydratat ? Amb tout lou 51 que béou aco m'éstounario pla !
Avatar du membre
Rantanplan
Cadet
Cadet
Messages : 159
Enregistré le : 31 août 2004, 09:26
Localisation : Mountans(én fasso lou blairo)

Message non lu par Rantanplan »

Un aéroport à Mountans es aquo! Amé lou Blairo lo farén pétat, y tanpis si Airbus és én déficit , nous en fouten paï mal :!:
Enfin atténtioù pésenqué lou Soignùr a uno piscino qu es pas declarado y lou Capial tabé , soulomén n y a un hélicoptéro qué sé prouméno sur Gailhac é qué ba passa amé dous typé dédins , ny a un qué ressemblo al Blairot y l 'aùtré al Rantanplan .
y haben proufitat dé soldés per coumpra un apparel photo poulido é pla éfficaço.
Quan lou controlur dé piscino agatsora aquellos photos ma pensi qué lou soignùr é lou capial poura véndré l oustal 8) :!: :!: :arrow:
Membré permanént dé l'équipo tsuco-boundo.
Cargat dé comunicatioù y bras drets dal Blairo.
Avatar du membre
henri
Site Admin
Messages : 2111
Enregistré le : 25 août 2004, 21:43
Localisation : GAILLAC
Contact :

Message non lu par henri »

Moussu rantaplan aco s'apélo dé la délatiou, uno pratico courénto dins las annados 1940-1945... Dé touto fassou m'én fouti pérsan qué saï pas ount abés vist uno piscino dins moun hort ! Habés coufoundut amb la gamélo dal gous et vous counseilli d'anar pla vité vézé lou lunestiè...
Pér countré voudrio pas tjitar d'oli sul fioc més mé sémblo pla qué aco dal les vestiaires y a quicon qu'és plé d'aigo, qué déou fa dets mèstres sur sieis....
Avatar du membre
les vestiaires
Entraîneur
Entraîneur
Messages : 753
Enregistré le : 27 août 2004, 18:20

Message non lu par les vestiaires »

cal pas escouta lou capial persenqué ero bandad can es bengut a l'oustal :shock: :(
Répondre